این جلسه در مورخ ۱۴۰۴/۰۸/۲۴ ساعت ۰۷:۳۰ در دفتر مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی دانشگاه تشکیل و مصوبات آن به شرح ذیل تصویب گردید.
۱- تشکیل کارگروه آموزش سامانه ستاد و خریدهای متوسط با هماهنگی واحد تدارکات
۲-تهیه چک لیست انتخاب مسئولین خدمات واحدها در حوزه نظارت
۳-لیست پایش محیطی هفتهای دو بار ترجیحاً روزهای یکشنبه و سهشنبه همراه با چک لیست
۴- استفاده از نیروهای محیطی جهت انجام کارها
دفعات مشاهده: 43 بار | دفعات چاپ: 16 بار | دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر